Още от основаването на Daikin, тяхната мисия е да подобри качеството на въздуха, който дишаме в различни закрити пространства през ежедневието си. Със своите иновативни технологии, компанията се стреми да осигури по-добро здраве за хората и по-малък отпечатък върху околната среда.
Началото на марката бележи Акира Ямада през 1924 г. Тогавашното ѝ име е Osaka Kinzoku Kogyosho Ltd., а сферата на производство - радиаторни тръби и части за самолети.
Всъщност Daikin навлиза в индустрията на климатизацията едва през 1951 г., когато става първият японски производител, който масово произвежда битови и търговски климатични системи. Междувременно обаче развива технологиите си, като през 1936 г. представя първия климатик за влакове в Япония - “Mifujirator“.
Годините 1957 и 1958 са ключови за развитието на компанията, тъй като тогава тя представя на пазара ротационния компресор и първата си термопомпа. Друг ключов момент е и 1982 г., когато се фокусира върху технологията на променливия обем на хладилния агент (VRV).
Следва период на разрастване и неспирно подобрение на предлаганите технологии и продукти. В днешно време конгломератът е водещ лидер на световния пазар, който осигурява работа за почти 90 000 души по цял свят, и чието име е синоним на грижа за околната среда и комфорта на хората.
Още от основаването на Daikin, тяхната мисия е да подобри качеството на въздуха, който дишаме в различни закрити пространства през ежедневието си. Със своите иновативни технологии, компанията се стреми да осигури по-добро здраве за хората и по-малък отпечатък върху околната среда.
Началото на марката бележи Акира Ямада през 1924 г. Тогавашното ѝ име е Osaka Kinzoku Kogyosho Ltd., а сферата на производство - радиаторни тръби и части за самолети.
Всъщност Daikin навлиза в индустрията на климатизацията едва през 1951 г., когато става първият японски производител, който масово произвежда битови и търговски климатични системи. Междувременно обаче развива технологиите си, като през 1936 г. представя първия климатик за влакове в Япония - “Mifujirator“.
Годините 1957 и 1958 са ключови за развитието на компанията, тъй като тогава тя представя на пазара ротационния компресор и първата си термопомпа. Друг ключов момент е и 1982 г., когато се фокусира върху технологията на променливия обем на хладилния агент (VRV).
Следва период на разрастване и неспирно подобрение на предлаганите технологии и продукти. В днешно време конгломератът е водещ лидер на световния пазар, който осигурява работа за почти 90 000 души по цял свят, и чието име е синоним на грижа за околната среда и комфорта на хората.