fbpx

0700 70 008 Консултация по телефон

Помощен център

Здравей, как може да помогнем?

Помощен център Термос
Магазин за климатици София | Термос / Помощен център
Проследяване и доставка на поръчки

Доставки и поръчки

Как мога да проверя статуса на поръчката си?

Може да проверите статуса на вашата поръчка от меню Поръчки във вашия профил в Termos.bg

Как да разбера, че поръчката ми е потвърдена?

При промяна в статуса на вашата поръчка ще получите автоматичен имейл. Също така може да проверите статуса на поръчката от меню Поръчки във вашия профил в Termos.bg

Какви са различните статуси в Поръчки?

Различните статуси са както следва:
Изчакваща - дадена поръчка може да бъде входирана с такъв статус, когато нейното плащане е чрез офлайн метод на плащане - наложен платеж, банков превод.
Анулирана - поръчката е анулирана поради отказване за изпълнение от клиент или липса на наличност от поръчания продукт.
Отказана - поръчката е отказана поради отказване за изпълнение от клиент.
Неуспешна - поръчката не е приета. Моля направете нова поръчка.
Възстановена - клиента се е отказал от поръчката след като вече е направил плащане.
Платена - при постъпване на плащане с банков превод, на изплащане с TBI и Unicredit Financing, дебитна или кредитна карта системата отразява, че е постъпила информация за плащането. Следва изпълнение на поръчката.
Изпълнена - извършили сме доставка на поръчаните артикули.
Планирана доставка - когато има планиран монтаж или доставка за предварително определена дата, системата подава статус Планирана доставка.

Мога ли да променя адреса си за доставка, след като направя поръчка?

В случай, че поръчката е направена Понеделник - Петък между 9:00-16:00, това е възможно до 60 мин след като сте направили поръчката. Останалото време до 12 часа след поръчката. Направете корекция през вашият профил, на тел. 0700 70 008 или на имейл: office@termos.bg.

Мога ли да отворя и проверя съдържанието на пакета си, преди да приема доставката?

Стандартно поръчките се изпълняват с куриер без опция за проверка на пратката. Всички продукти са в оригинална опаковка, неразпечатани. Проверка на пратката и последващ отказ, ще обезцени продукта. В случай, че желаете проверка, моля отбележете в коментар към поръчката. Възможно е начисляване на куриерска такса.

Защо в Поръчки не е отразен статуса на доставката?

Ако поръчката е направена в извънработно време, ще виждате статус Изчакваща. Възможно е статуса да не е променен, ако нашата система не е получила информация от куриерската компания за промяна в статуса на доставката.

Кой куриер ще достави моя артикул?

Доставяме пратките с куриерски компании Еконт, Спиди и Лео експрес, според зададеният от клиента адрес за доставка, системата избира куриерската компания. Възможно е оператор ръчно да зададе куриерска компания в зависимост от сроковете и тарифите на изпълнение на доставката. Termos изпълнява доставките експресно, според графика на куриерската компания и часа на поръчка в нашата система.

Има ли такси за доставка на поръчката ми?

Всички доставки на стойност над 200 лв, се изпълняват с безплатна доставка. За поръчки на стойност под 200 лв, системата автоматично начислява куриерската такса.

Какво да направя ако опаковката на пакета е била отваряна или нарушена?

Ако смятате, че пакетът ви е отворен / подправен, моля не приемайте доставката. Моля, анулирайте поръчката в Моите поръчки. Ние ще потвърдим вашето искане за анулиране.

Защо получих само част от поръчката ми?

Ако сте поръчали няколко артикула наведнъж, възможно е да получите частична доставка, след което и останалите продукти. Това е така, защото изпращам продукти от различни логистични и складови центрове.

Termos доставя ли до моето местоположение?

Когато поръчвате вашият продукт и въведете адрес ще получите информация дали адреса е в зоната на доставка на избраната куриерска компания. Възможно е някои населени места, доставката да бъде само до офис на куриер или само до адрес.

Куриерът дойде, когато не бях на посочения адрес. Какво следва?

Куриерската компания разполага с посоченият от вас телефон за връзка. Ще получите SMS с информация, за отложена доставка и нов часови диапазон, в който куриера ще ви посети отново.

Как мога да получа поръчките си по-бързо?

Termos изпълнява поръчките с експресна доставка. В почивни дни, национални празници и промоции тип Black Friday, куриерските компании са изключително натоварени и доставят продуктите със закъснение.

Състоянието на поръчката е „Изпратена“, но още не съм я получил. Какво трябва да направя?

Изчакайте 48 часа и ако все още не сте получили поръчката се свържете с наш представител.

Мога ли да посоча конкретна дата за доставка?

Да, това е възможно в коментар към вашата поръчка. Конкретната дата на доставка трябва да следва дата на поръчка със 3 дни или повече.

Какво се случва ако статуса на поръчката е Изпълнена, но аз не съм я получил?

Проверете при вашият съсед, роднини, рецепция и т.н. дали някой е приел пакета. Ако никой не е приел доставката, пишете ни, като използвате Контактната форма. Нужно да е изпратите номера на вашата поръчка за да идентифицираме случая.

Изпращате ли поръчки извън България?

За момента доставяме продукти само в България. Ако имате конкретно запитване, свържете се с наш представител за повече информация.

Мога ли да отменя искането за Отказ/Връщане?

Да. Свържете се с наш представител на тел. 0700 70 008 или използвайте Контактната форма.

Мога ли да отворя и проверя съдържанието на пакета си, преди да приема доставката?

Стандартно поръчките се изпълняват с куриер без опция за проверка на пратката. Всички продукти са в оригинална опаковка, неразпечатани. Проверка на пратката и последващ отказ, ще обезцени продукта. В случай, че желаете проверка, моля отбележете в коментар към поръчката. Възможно е начисляване на куриерска такса.

Условия за гаранция и упражняване на рекламация

Гаранция и рекламации

Какви са условията на гаранция?

Всички продукти предлагани в магазини Термос или на сайта www.termos.bg се доставят с гаранционна карта от производителя или вносителя за България. Условията на гаранция в гаранционните карти отговарят на българското законодателство и е записан срока и начина на предявяване на гаранция. При доставката ще получите фактура доказваща полупката и гаранционна карта - необходимо е да представите дватата документа при предяваване на гаранционна заявка за сервиз.

В случай, че при доставката не получите гаранционна карта, трябва да се свържете с нас до 72 часа на телефон 0700 70 008 или да изпратите информация на имейл: office@termos.bg

Какви са условията при които мога да направя рекламация?

Клиентът може предяви рекламация и да се откаже от поръчаната стока, в следните случаи:

при получаване е констатиран транспортен дефект. Задължително е присъствие на куриер и изготвяне на протокол от негова страна. Транспортния разход за връщане на стоката, ще бъде за наша сметка.
има съществено забавяне и не е спазен предварително обявения срок за доставка.
констатиран е скрит дефект, който се е проявил след получаване на стока. Може да предявите рекламация за отказ до 48 ч от момента на получаване на стоката. Транспортният разход за връщане на стоката ще бъде за наша сметка.
При предявяване на рекламация, потребителят може да претендира за:

Възстановяване на заплатената сума.
Заменяне на стоката с нова.
Отбив от цената.
Безплатно извършване на ремонт.
В случай, че уредът е монтиран, рекламация за замяна може да бъде предявена за скрити дефекти в рамките на 48 ч. от датата на монтаж, като уреда може да бъде заменен или ремонтиран безплатно, а след изтичане на 48 ч. срок, рекламации се приемат съгласно условията на гаранционната карта.
Ако са установени следи от използването на стоката, върнатата стока няма да бъде приета и ще бъде изпратена обратно на купувача, като транспортните разходи ще бъдат за сметка на купувача.

Попълнете нашата Форма за рекламации

Кога ще получа моя артикул за замяна?

След като получим оригиналния ви артикул, ще започнем подмяната след 2 дни. Ще ви изпратим имейл/SMS с подробности за подмяната и датите на доставка.

Ще вземе ли Termos артикула, който искам да върна/заменя?

Да, ние ще вземем вашия артикул. В случай, че не можем да го вземем, можете да го изпратите с куриер до нас и ние ще възстановим сумата по банковата ви сметка. Всичко, което трябва да направите, е да предоставите сметката/куриерската разписка.​

Всички артикули подлежат на проверка в нашата логистика. В случай, че продукта е употребяван, счупен, наранен или без опаковка, може да бъде приложена обезценка.

Каква е политиката на Termos за връщане?

Нашата политика за лесно връщане ви позволява да замените/връщате артикула си в рамките на 14 дни след доставката. „Щракнете тук“, за да прочетете повече за тази политика.

Какво се прави ако продукта за замяна е изчерпан?

Ако артикулът не е наличен, ще възстановим сумата.

Трябва ли да платя безплатния монтаж, когато връщам артикул?

Да, това ще даде възможност за възстановим сумата.

Ако сте избрали замяна с друг продукт, който се предлага с безплатен монтаж, в този случай, не дължите плащане за монтажа.

Има ли артикул, който не подлежи на връщане/замяна?

Повечето от артикулите, налични в Termos, отговарят на условията за връщане.

Има обаче няколко изключения.
В случай, че артикулът е работил или е бил монтиран, в този случай, се прилагат условията съгласно гаранционната карта.

ЧЗВ

Често задавани въпроси

Какви са начините на доставка

Всички поръчки на стойност над 200 лв се експедират с безплатна доставка. За поръчки на стойност под 200 лв. се начислява такса транспорт според тарифата на избраната куриерска фирма.

Всички продукти от Termos.bg се доставят в цялата страна съгласно разписанието на куриерската компания. Пратките се доставят с куриерски фирми Спиди, Еконт и Транспрес. Когато избраният продукт е наличен на склад, доставката се извършва в срок до 5 работни дни. Ако сте избрали начин на плащане "Наложен платеж" ще се свържем с вас на посочения телефонен номер за потвърждение на поръчката. Ако сте избрали продукт със статус "По поръчка" ще се свържем с вас за потвърждение на срока на доставка.

Куриерската компания, ще достави стоките на получателите до входа на сградата.

Доставка на продукти с извършване на монтаж
Когато изберете продукт с включен монтаж, доставката ще се извърши от монтажната група в деня на монтажа.

Важно: В този случай е валидна безплатна доставка до първи етаж на сградата, за всеки следващ етаж (само в случаите, в които не е наличен асансьор) се калкулира допълнителна такса от 10 лв на етаж.

При избора на доставка, може да изберете доставка до офис на Спиди или до избран от вас адрес:

Проследяване на поръчка

За да проследите статуса на вашата поръчка, влезете в своя профил в www.termos.bg. В меню Поръчки, ще откриете детайли за вашата поръчка, както и нейния актуален статус.

 

Всяка промяна на статуса на поръчката ще бъде отразен във вашия профил, както и ще изпратим съобщение до използвания в регистрацията имейл адрес.

Отказване и право на връщане


Може да откажете вашата поръка, като ни изпратите съобщение текст: Отказване и номера на вашата поръчка на имейл адрес: office@termos.bg

Важно: Може да откажете напълно безплатно вашата поръчка, в случай, че статус на изпълнение е: Не е изпратена; Изпълнява се.

Когато Статус на изпълнение е: Изпратена, ще бъдете таксуван за разходите по доставка.

 

 

1. За да върнете или замените закупени стоки чрез продажба от разстояние в законния 14 – дневен срок, попълнете формата по-долу.

2. Продуктът, който желаете да върнете или замените трябва да отговаря на общите условия за връщане или замяна на стока.

3. Транспортните разходи за връщането на стока са за сметка на купувача. Може да върнете стоката лично или чрез куриерска услуга. Внимание: Ако решетите да изпратите стоката чрез куриер, задължително трябва да се изпрати със застраховка равна на стойността на уреда; в случай, че няма застраховка и настъпят транспортни щети, разходите и отговорността са за сметка на купувача.

4. След като попълните формата, ще получите потвърждение от наша страна за да изпратите стоката или да я предадете лично в сервизната база, находяща се в гр. София, бул. Цариградско шосе № 135Д. Телефон за контакт - 02 851 08 95

Формуляр за рекламация

Начини на плащане

За ваше удобство предлагаме няколко начина на плащане. При извършане на поръчката ще имате възможност да изберете следните опции:

Количка
Вход в профил

Нямате профил?

0 Сравни
0 Любими
0 items Количка
Меню