Меню
Меню

Помощен център

Как може да помогнем?


Гаранция и рекламации

Ще вземе ли Termos артикула, който искам да върна/заменя?


Да, ние ще вземем вашия артикул. В случай, че не можем да го вземем, можете да го изпратите с куриер до нас и ние ще възстановим сумата по банковата ви сметка. Всичко, което трябва да направите, е да предоставите сметката/куриерската разписка.​

Всички артикули подлежат на проверка в нашата логистика. В случай, че продукта е употребяван, счупен, наранен или без опаковка, може да бъде приложена обезценка.

Други категории

Възстановяване
Начин и срокове за възстановяване на суми

Коментар, промоции и обратна връзка
Вдигнете вашето изживяване с Termos на по-високо ниво

Проследете вашата заявка / жалба към обслужване на клиенти
Бъдете информирани

Отмяна
Анулирайте поръчка преди доставка

Начини на плащане
Какви са възможните начини на плащане

Връщане / Възстановяване
Право на връщане на стоки до 14 дни

Услуги
Монтаж, Оглед, Сервиз, Доставка

Управление на Профил
Работа с менютата на вашия профил

Други
Имате други въпроси


Сравнение на продукти

Онлайн магазинът използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки