Меню
Меню

Помощен център

Как може да помогнем?


Гаранция и рекламации

Какви са условията на гаранция?


Всички продукти предлагани в магазини Термос или на сайта www.termos.bg се доставят с гаранционна карта от производителя или вносителя за България. Условията на гаранция в гаранционните карти отговарят на българското законодателство и е записан срока и начина на предявяване на гаранция. При доставката ще получите фактура доказваща полупката и гаранционна карта - необходимо е да представите дватата документа при предяваване на гаранционна заявка за сервиз.

В случай, че при доставката не получите гаранционна карта, трябва да се свържете с нас до 72 часа на телефон 0700 70 008 или да изпратите информация на имейл: [email protected]

Други категории

Възстановяване
Начин и срокове за възстановяване на суми

Коментар, промоции и обратна връзка
Вдигнете вашето изживяване с Termos на по-високо ниво

Проследете вашата заявка / жалба към обслужване на клиенти
Бъдете информирани

Отмяна
Анулирайте поръчка преди доставка

Начини на плащане
Какви са възможните начини на плащане

Връщане / Възстановяване
Право на връщане на стоки до 14 дни

Услуги
Монтаж, Оглед, Сервиз, Доставка

Управление на Профил
Работа с менютата на вашия профил

Други
Имате други въпроси


Сравнение на продукти

Онлайн магазинът използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки