Помощен център
Как може да помогнем?
Гаранция и рекламации
Какви са условията на гаранция?
Всички продукти предлагани в магазини Термос или на сайта www.termos.bg се доставят с гаранционна карта от производителя или вносителя за България. Условията на гаранция в гаранционните карти отговарят на българското законодателство и е записан срока и начина на предявяване на гаранция. При доставката ще получите фактура доказваща полупката и гаранционна карта - необходимо е да представите дватата документа при предяваване на гаранционна заявка за сервиз.
В случай, че при доставката не получите гаранционна карта, трябва да се свържете с нас до 72 часа на телефон 0700 70 008 или да изпратите информация на имейл: [email protected]
Други категории
Възстановяване
Начин и срокове за възстановяване на суми
Коментар, промоции и обратна връзка
Вдигнете вашето изживяване с Termos на по-високо ниво
Проследете вашата заявка / жалба към обслужване на клиенти
Бъдете информирани
Отмяна
Анулирайте поръчка преди доставка
Начини на плащане
Какви са възможните начини на плащане
Връщане / Възстановяване
Право на връщане на стоки до 14 дни
Услуги
Монтаж, Оглед, Сервиз, Доставка
Управление на Профил
Работа с менютата на вашия профил
Други
Имате други въпроси