Помощен център
Как може да помогнем?
Гаранция и рекламации
Какви са условията при които мога да направя рекламация?
Клиентът може предяви рекламация и да се откаже от поръчаната стока, в следните случаи:
- при получаване е констатиран транспортен дефект. Задължително е присъствие на куриер и изготвяне на протокол от негова страна. Транспортния разход за връщане на стоката, ще бъде за наша сметка.
- има съществено забавяне и не е спазен предварително обявения срок за доставка.
- констатиран е скрит дефект, който се е проявил след получаване на стока. Може да предявите рекламация за отказ до 48 ч от момента на получаване на стоката. Транспортният разход за връщане на стоката ще бъде за наша сметка.
При предявяване на рекламация, потребителят може да претендира за:
- Възстановяване на заплатената сума.
- Заменяне на стоката с нова.
- Отбив от цената.
- Безплатно извършване на ремонт.
- В случай, че уредът е монтиран, рекламация за замяна може да бъде предявена за скрити дефекти в рамките на 48 ч. от датата на монтаж, като уреда може да бъде заменен или ремонтиран безплатно, а след изтичане на 48 ч. срок, рекламации се приемат съгласно условията на гаранционната карта.
Ако са установени следи от използването на стоката, върнатата стока няма да бъде приета и ще бъде изпратена обратно на купувача, като транспортните разходи ще бъдат за сметка на купувача.
Попълнете нашата Форма за рекламации
Други категории
Възстановяване
Начин и срокове за възстановяване на суми
Коментар, промоции и обратна връзка
Вдигнете вашето изживяване с Termos на по-високо ниво
Проследете вашата заявка / жалба към обслужване на клиенти
Бъдете информирани
Отмяна
Анулирайте поръчка преди доставка
Начини на плащане
Какви са възможните начини на плащане
Връщане / Възстановяване
Право на връщане на стоки до 14 дни
Услуги
Монтаж, Оглед, Сервиз, Доставка
Управление на Профил
Работа с менютата на вашия профил
Други
Имате други въпроси