Помощен център
Как може да помогнем?
Проследяване и доставка на поръчки
Мога ли да отменя искането за Отказ/Връщане?
Да. Свържете се с наш представител на тел. 0700 70 008 или използвайте Контактната форма.
ЧЗВ Проследяване и доставка на поръчки
- Как мога да проверя статуса на поръчката си?
- Как да разбера, че поръчката ми е потвърдена?
- Какви са различните статуси в Поръчки?
- Мога ли да променя адреса си за доставка, след като направя поръчка?
- Мога ли да отворя и проверя съдържанието на пакета си, преди да приема доставката?
- Защо в Поръчки не е отразен статуса на доставката?
- Кой куриер ще достави моя артикул?
- Има ли такси за доставка на поръчката ми?
- Какво да направя ако опаковката на пакета е била отваряна или нарушена?
- Защо получих само част от поръчката ми?
- Termos доставя ли до моето местоположение?
- Куриерът дойде, когато не бях на посочения адрес. Какво следва?
- Как мога да получа поръчките си по-бързо?
- Състоянието на поръчката е „Изпратена“, но още не съм я получил. Какво трябва да направя?
- Мога ли да посоча конкретна дата за доставка?
- Какво се случва ако статуса на поръчката е Изпълнена, но аз не съм я получил?
- Изпращате ли поръчки извън България?