Меню
Меню

Помощен център

Как може да помогнем?

Проследяване и доставка на поръчки

Какви са различните статуси в Поръчки?
Различните статуси са както следва:
Изчакваща - дадена поръчка може да бъде входирана с такъв статус, когато нейното плащане е чрез офлайн метод на плащане - наложен платеж, банков превод.
Анулирана - поръчката е анулирана поради отказване за изпълнение от клиент или липса на наличност от поръчания продукт.
Отказана - поръчката е отказана поради отказване за изпълнение от клиент.
Неуспешна - поръчката не е приета. Моля направете нова поръчка.
Възстановена - клиента се е отказал от поръчката след като вече е направил плащане.
Платена - при постъпване на плащане с банков превод, на изплащане с TBI и Unicredit Financing, дебитна или кредитна карта системата отразява, че е постъпила информация за плащането. Следва изпълнение на поръчката.
Изпълнена - извършили сме доставка на поръчаните артикули.
Планирана доставка - когато има планиран монтаж или доставка за предварително определена дата, системата подава статус Планирана доставка.

ЧЗВ Проследяване и доставка на поръчки

 


Сравнение на продукти

Онлайн магазинът използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки