Начини на доставка
Условия на гаранция
Всички продукти предлагани в магазини Термос или на сайта www.termos.bg се доставят с гаранционна карта от производителя или вносителя за България. Условията на гаранция в гаранционните карти отговарят на българското законодателство и е записан срока и начина на предявяване на гаранция. При доставката ще получите фактура доказваща полупката и гаранционна карта - необходимо е да представите дватата документа при предяваване на гаранционна заявка за сервиз.
В случай, че при доставката не получите гаранционна карта, трябва да се свържете с нас до 72 часа на телефон 02 851 08 95 или да изпратите информация на имейл: [email protected]
Рекламации
Клиентът може предяви рекламация и да се откаже от поръчаната стока, в следните случаи:
- при получаване е констатиран транспортен дефект. Задължително е присъствие на куриер и изготвяне на протокол от негова страна. Транспортния разход за връщане на стоката, ще бъде за наша сметка.
- има съществено забавяне и не е спазен предварително обявения срок за доставка.
- констатиран е скрит дефект, който се е проявил след получаване на стока. Може да предявите рекламация за отказ до 48 ч от момента на получаване на стоката. Транспортният разход за връщане на стоката ще бъде за наша сметка.
При предявяване на рекламация, потребителят може да претендира за:
- Възстановяване на заплатената сума.
- Заменяне на стоката с нова.
- Отбив от цената.
- Безплатно извършване на ремонт.
- В случай, че уредът е монтиран, рекламация за замяна може да бъде предявена за скрити дефекти в рамките на 48 ч. от датата на монтаж, като уреда може да бъде заменен или ремонтиран безплатно, а след изтичане на 48 ч. срок, рекламации се приемат съгласно условията на гаранционната карта.
Ако са установени следи от използването на стоката, върнатата стока няма да бъде приета и ще бъде изпратена обратно на купувача, като транспортните разходи ще бъдат за сметка на купувача.