Меню
Меню

Начини на доставка

Условия на гаранция

Всички продукти предлагани в магазини Термос или на сайта www.termos.bg се доставят с гаранционна карта от производителя или вносителя за България. Условията на гаранция в гаранционните карти отговарят на българското законодателство и е записан срока и начина на предявяване на гаранция. При доставката ще получите фактура доказваща полупката и гаранционна карта - необходимо е да представите дватата документа при предяваване на гаранционна заявка за сервиз.

В случай, че при доставката не получите гаранционна карта, трябва да се свържете с нас до 72 часа на телефон 02 851 08 95 или да изпратите информация на имейл: office@termos.bg

Рекламации

Клиентът може предяви рекламация и да се откаже от поръчаната стока, в следните случаи:

  • при получаване е констатиран транспортен дефект. Задължително е присъствие на куриер и изготвяне на протокол от негова страна. Транспортния разход за връщане на стоката, ще бъде за наша сметка.
  • има съществено забавяне и не е спазен предварително обявения срок за доставка.
  • констатиран е скрит дефект, който се е проявил след получаване на стока. Може да предявите рекламация за отказ до 48 ч от момента на получаване на стоката. Транспортният разход за връщане на стоката ще бъде за наша сметка.

При предявяване на рекламация, потребителят може да претендира за:

  • Възстановяване на заплатената сума.
  • Заменяне на стоката с нова.
  • Отбив от цената.
  • Безплатно извършване на ремонт.
  • В случай, че уредът е монтиран, рекламация за замяна може да бъде предявена за скрити дефекти в рамките на 48 ч. от датата на монтаж, като уреда може да бъде заменен или ремонтиран безплатно, а след изтичане на 48 ч. срок, рекламации се приемат съгласно условията на гаранционната карта.

Ако са установени следи от използването на стоката, върнатата стока няма да бъде приета и ще бъде изпратена обратно на купувача, като транспортните разходи ще бъдат за сметка на купувача.

Сравнение на продукти