Често задавани въпроси

  • Начини на доставка

    Всички поръчки на стойност над 100 лв се експидират с безплатна доставка. За поръчки на стойност под 100 лв. се начислява такса транспорт 5 лв.

    Всички продукти от Termos.bg се доставят в цялата страна съгласно разписанието на куриерската компания. Пратките се доставят с куриерски фирми Спиди, Лео Експрес и Транспрес. Когато избраният продукт е наличен на склад, доставката се извършва в срок до 3 работни дни. Ако сте избрали начин на плащане "Наложен платеж" ще се свържем с вас на посочения телефонен номер за потвърждение на поръчката.  Ако сте избрали продукт със статус "По поръчка" ще се свържем с вас за потвържение на срока на доставка. 

    Куриерската компания, ще достави стоките на получателите до входа на сградата.

    Доставка на продукти с извършване на монтаж

    Когато изберете продукт с включен монтаж, доставката ще се извърши от монтажната група в деня на монтажа.

    Важно: В този случай е валидна безплатна доставка до първи етаж на сградата, за всеки следащ етаж (само в случаите, в които не е наличен асансьор) се калкулира допълнителна такса от 6 лв на етаж.

    При избора на доставка, може да изберете доставка до офис на Спиди или до избран от вас адрес:

  • Проследяване на поръчка

    За да проследите статуса на вашата поръчка, влезете в своя профил в www.termos.bg. В меню Поръчки, ще откриете детайли за вашата поръчка, както и нейния актуален статус. 

    Всяка промяна на статуса на поръчката ще бъде отразен във вашия профил, както и ще изпратим съобщение до използвания в регистрацията имейл адрес.

  • Отказване и право на връщане

    Може да откажете вашата поръка, като ни изпратите съобщение текст: Отказване и номера на вашата поръчка на имейл адрес: office@termos.bg

    Важно: Може да откажете напълно безплатно вашата поръчка, в случай, че статус на изпълнение е: Не е изпратена; Изпълнява се.

    Когато Статус на изпълнение е: Изпратена, ще бъдете таксуван за разходите по доставка.

     


     

    1. За да върнете или замените закупени стоки чрез продажба от разстояние в законния 14 – дневен срок, попълнете формата по-долу.

    2. Продуктът, който желаете да върнете или замените трябва да отговаря на общите условия за връщане или замяна на стока.

    3. Транспортните разходи за връщането на стока са за сметка на купувача. Може да върнете стоката лично или чрез куриерска услуга. Внимание: Ако решетите да изпратите стоката чрез куриер, задължително трябва да се изпрати със застраховка равна на стойността на уреда; в случай, че няма застраховка и настъпят транспортни щети, разходите и отговорността са за сметка на купувача.

    4. След като попълните формата, ще получите потвърждение от наша страна за да изпратите стоката или да я предадете лично в сервизната база, находяща се в гр. София, бул. Цариградско шосе № 135Д. Телефон за контакт  - 02 851 08 95


    Формуляр за рекламация

  • Начини на плащане

    За ваше удобство предлагаме няколко начина на плащане. При извършане на поръчката ще имате възможност да изберете следните опции:

     

     

Сравнение на продукти
Нашият онлайн магазин използва така наречените „Бисквитки“ Научете повече за нашата политика за поверителност и нашата политика за Бисквитки